REPERE DE REFERINTA IN ACTIVITATEA GRUPULUI PRISMA

   Aparitia si dezvoltarea grupului PRISMA s-a produs in contextul dezvoltarii, diversificarii si in acelasi timp al specializarii serviciilor de instruire si consultanta pentru implementarea sistemelor de management al calitatii, a sistemelor de management de mediu, de management al sanatatii si securitatii in munca, de management al sigurantei alimentului, sistemelor integrate si a sistemelor de managementul calitatii in laboratoare, in vederea certificarii, respectiv acreditarii.

   Piata acestor servicii si clientii au devenit tot mai pregatiti, mai constienti de cerintele si asteptarile lor cu privire la aceste servicii, mai convinsi de valoarea adaugata pe care trebuie sa o obtina de la fiecare serviciu primit.

   Specificul dezvoltarii serviciilor de instruire si consultanta PRISMA din care a rezultat standardul de calitate si adecvarea la necesitatile reale ale clientilor acestor servicii rezida in faptul ca personalul angajat si colaborator era deja format prin desfasurarea si conducerea acestui gen de activitati in alte firme si in cadrul unor organisme specializate.

   Cu performante de activitate cum ar fi: o medie de 50 de contracte de consultanta pe an, o medie de 20 de cursuri si 300 de absolventi anual, cu personal instruit si calificat in cadrul unor programe interne si internationale in domeniu, PRISMA s-a plasat de la bun inceput printre cele mai importante firme din acest domeniu din Romania.

   Repartizarea serviciilor oferite pe intreg teritoriul tarii (de la Mediesul Aurit - Satu Mare, la Negru Voda si de la Botosani la Timisoara), reprezentarea prin programe de marketing si executie lucrari in principalele regiuni ale tarii, realizarea a peste 100 de activitati de consultanta in laboratoare de incercari (pentru acreditare) si a peste 250 de activitati de consultanta in societati, (pentru certificare) sunt elemente de natura sa sustina nivelul ridicat de solicitare si utilitate a serviciilor PRISMA.

   Faptul ca printre angajatii permanenti si colaboratorii PRISMA se regasesc: experti, auditori si lectori formati in programele internationale ale unor institutii de prestigiu (NAMAS, si LLOYDS's QR - Anglia, DAR, BAM si DAP - Germania, ICIM - Italia, EOQ - Europa), auditori in primele audituri de certificare ale sistemelor de management efectuate de organismele romanesti de profil, lectori la cursurile de formare auditori din Romania si din strainatate, este de natura de probeze competenta ridicata a serviciilor Prisma. Reprezentantii companiei pot fi prezenti in maxim 12 ore de la solicitare la sediul oricarui client din cel mai indepartat colt al tarii pentru desfasurarea activitatilor convenite sau contractate.

   Faptul ca dupa retragerea de la RENAR, domnul ing. Vasile Onu, fostul Director general al organismului national de acreditare, expert al CE in domeniul infrastructurii calitatii, a decis sa devina colaboratorul PRISMA si sa participe la activitatile noastre de audit, consultanta si instruire vorbeste despre nivelul de competenta, stilul si atmosfera de lucru din firmele noastre.

   Serviciile noastre sunt moderne pentru ca sunt dinamice, la obiect si adaptate problemelor reale ale clientului.

   Competenta, actualitatea si valoarea adaugata sunt caracteristicile de baza ale serviciilor noastre. Acestea, dar nu numai acestea, sunt motivele pentru care clientii nostri devin colaboratorii nostri de durata.


           Presedinte PRISMA QS
       ing. Marinela Dragomirescu


Consultanta, instruire si audit in domeniul managementului calitatii, mediului, sigurantei alimentului, sanatatii si securitatii in munca, securitatii informatiei, acreditarii laboratoarelor si organismelor.
GRUPUL PRISMA

S.C. PRISMA S.R.L.
S.C. PRISMA QUALITY SISTEMS S.R.L.